Registrer stats

mandag 4. august 2014

Vekesmeny 1

I dag har eg satt opp ein middagsmeny for heile veka. Eg har leita rundt etter inspirasjon i kokebøker, satt saman retter som inneheldt fleire av dei same ingrediensene og handla inn alle ingredienser. Det tok ikkje eigentlig så lang tid heller. Planen er jo at dette skal bli min nye rutine - eg skal planlegge slik kvar einaste veke, og dermed unngå ørten turar på butikken, ete sunnare, samt spare pengar. Bra plan! For motivasjon tenker eg å legge ut menyane her på bloggen. Kanskje eg kan motivere nokon av deke andre til å gjere det same..? :)


Denne veka er det dette som står på menyen:

Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Laurdag
Sundag

Dersom de ønsker oppskrift på desse rettane, er det berre å trykke på dei, så kjem de direkte til sida. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar