Registrer stats

søndag 17. august 2014

Vekesmeny 3

Då er det allereie søndag igjen, og dermed duka for ny vekesmeny. I går stod det jo kylling og béarnaisesaus på menyen, og det hadde eg gleda meg til! Eg brukte lang tid på å lage ein perfekt béarnaise. røring og røring over vannbad, sakte tilsetting av smør og nøye kontroll på at temperaturen ikkje vart for høg. For å sei det så beskjedent som eg kan, så vart den knallbra. Eg satte den til sides på konfyren for å ta ut potetbåtane og anrette maten på tallerknene. Eg satt den såklart i frå meg på ei knallvarm steikepanne. #gravidhjerne
Béarnaisesausen skilte seg såklart. Den som var så fyldig og nydelig fin. Den rauk rett i bosset, og oppskrift på den retten får me ta att ein anna dag, for å seie det slik. Det var såvidt eg klarte holde tårene tilbake. Gledar meg til desse hormonane forsvinn, altså.


Jaja, man lærer av sine feil. Her er i alle fall menyen for veka som kjem:


Mandag 
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
  • Skal på klubb, så tenker nachos til mannen :)
Laurdag
Sundag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar