Registrer stats

onsdag 6. august 2014

Vegetar-spagetti

Denne oppskrifta er henta på Trines matblogg, og ho roser den opp i skyene. Vanlegvis er eg ikkje så fan av vegetarmat, eg veit det er fullt mogeleg å verte god og mett på det, men det føles liksom ikkje som middag. Til lunsj er det topp, men middag, nææ. Likevel bestemte eg meg for å prøve oppskrifta som den var, av frykt for å øydelegge den. Det blei veldig, veldig godt, så eg kan trygt anbefale å lage den vegetar, men, som dei kjøttelskarane me er i dette huset, kan det hende den vert pimpa litt opp med ekstra proteiner neste gang eg lagar den..


 


Til to personar treng du dette:
  • 2 porsjoner spagetti
  • 1/4 dl olivenolje
  • 1/2 kvitløk, delt i tynne skiver på langs
  • 1/2 raudløk, delt i tynne båtar
  • 5 soltørkede tomatar, i bitar
  • 125 g spinat, rensa og vaska
  • 0,5-0,75 dl av pastavatnet
  • maldonsalt
  • nykverna svart pepar
  • 50 g fetaost (evt parmesan)
Dette er så lett og raskt å lage at det er heilt villt:

Kok spagettien etter anvinsning på pakken. Ta vare på litt pastavatn! Hell litt olivenolje over den nykokte spagettien.

Den rensa kvitløken delar du i fedd, førd du delar kvart fedd i 3 skiver på langs. Steik kvitløken i olivenolje i nokre minuttar, til dei er gyllen og sprø - kvitløkschips. OBS at olja ikkje vert for varm, og kvitløken svir seg. La kvitløken renne av seg på eit kjøkkenpapir.


Fres raudløk på middels varme til den er blank og mjuk. Tilsett soltørka tomat og spinat, og rør alt godt saman. Spinaten er ferdig når den begynner å "dette saman", det tar eit par minutt. Tilsett spagettien og varm alt saman forsiktig opp. Spe på med pastavatnet du har tatt vare på. Smak til med salt og pepar. Smuldre til slutt osten over den ferdige retten og server  - gjerne med godt brød til. For eksempel foccacia :)


 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar