Registrer stats

lørdag 26. april 2014

Snoping på Blomsterverkstaden

I dag har jeg vært en liten tur på Blomsterverkstaden. Jeg skulle kjøpe en blomst til å putte i ampellen min, og det var liksom det. Slik går det jo selvfølgelig aldri når jeg kikker innom. Derfor får jeg ikke lov til å gå der så ofte.. Tralala..


Jeg fikk pyntet opp ampellen som dere ser. I tillegg har jeg fått med meg så mye annet gøy! Så nå har jeg plantet litt ute, og pyntet opp en del inne. Der er så gøy med noe nytt, som skaper sommerstemning.


Vi har også rukket å spise fruktsalat i sola til lunsj og spille fotball. Nå skal vi ut med båten, så da blir det fisking og grilling. For anledningen har jeg laget tre typer pinnebrød. Oppskrift på det kommer siden!

Nyt sommerhelga!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar