Registrer stats

søndag 13. april 2014

Palmehelg

De siste dagene har det rast inn med "påskeferie-snap" og "insta-påskeferie" på mobilen min. Dette er litt koselig, og litt kjipt. Jeg jobber natt hele helgen, så har ikke akkurat noen feriefølelse. Ikke en gang helgefølelse.


Ikke at jeg klager - jeg har tross alt fri mandag og tirsdag til uken. Så jobber jeg igjen onsdag til fredag, før jeg endelig tar helg! Og gjett hva? Jeg har fri. Hele helgen ligger åpen i kalenderen. Ingen planer!

     
 
Jeg håper å få sydd litt, og strikket litt. Kanskje rydde litt i skap og skuffer, slik at vi kan frigjøre en kommod til knøttet. Det begynner å hope seg opp med stæsj nå. Kanskje det er på tide å få plassert bryllupsgavene et sted? De har vi tenkt å vente med å pakke ut til vi kommer i nytt hus, men hvor i all verden skal vi gjøre av de i mellomtiden? Årh, plutselig frister det overhode ikke med frihelg. Mye kjekkere å planlegge tusen andre ting og utsette ryddingen! Vi får se hva det blir til..


Litt helge, -og påskefølelse prøver jeg forresten å få, med litt pynt fra blomsteverkstaden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar