Registrer stats

fredag 18. april 2014

Gravid uke 21

Endelig har jeg også tatt påskeferie (les: helg). Jeg har vært på jobb hver dag siden forrige fredag, så det skal bli deilig med to solfylte dager fri nå! Været er jo virkelig helt magisk!

        

Da er det altså påske. Det vil si at vi snart er i mai, som alltid bare flyr av sted, så er det jaggu meg juni og sommer. Dette året har rast av gårde! Jeg telte over, og har 24 vakter igjen før vi reiser til Spania på en liten ferie. Det er latterlig få vakter, det!


Det at nok en helg er her, betyr jo at nok en svangerskapsuke er over. Knøttet vokser mye fremover og er denne uken 400 g og 26 cm! De siste dagene har jeg kjent litt små bevegelser i magen innimellom, noe som er helt fantastisk! Det er verdens beste følelse. På jobb er jeg i så mye bevegelse at jeg ikke kjenner noe til han, men hjemme i sofaen hender det at han viser at han er der. Jeg gleder meg til Mr. O kan kjenne også!


Denne uken føler jeg at jeg har vært skikkelig effektiv. Sikkert derfor den har gått ekstra raskt. Jeg har tilbragt kvalitetstid med gode venner, sydd mye, jobbet mye, trent bittelitt, og akkurat skvist inn tid til et per blogginnlegg.


Nå tar jeg helg med verdens beste samvittighet. Jeg kom hjem i dag til ferdig lasagne og dekket bord - deilig! I morgen skal vi på pinnekjøtt hos foreldrene mine, og på søndag er det middag hos svigers. Jeg slipper altså å lage middag hele helgen. Luksus!

God helg og god påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar