Registrer stats

mandag 21. april 2014

Påskeantrekk

Jeg er kanskje litt merkelig, men jeg liker å kle meg etter høytider. Det vil si at påskeaften er gul, julaften er rød, 17. mai er rød/hvit/blå, St. patricksday er grønn osv. Dette synes jeg er gøy, så kan andre synes hva de vil :)

 
Som dere kanskje ser, er jeg fremdeles noe ukomfortabel med å posere slik fremfor kamera. #flaut

Jeg skrev tidligere i uken at jeg ikke hadde planer for helga, og håpet å få gjort så mye fornuftig. Vel.. det skjedde kanskje ikke helt. Men litt har jeg da fått gjort.  Jeg har sydd mye, vasket bilen, ryddet litt i utstyret til knøttet, kjøpt mer utstyr til knøttet, og vært i mange kjekke besøk. Alt i alt sier jeg meg veldig fornøyd. 

Nå skal jeg sy litt mer. Jeg burde vært ute i det helt fantastiske været, men er man bitt av sybasillen, så er man visst det uansett vær og vind!

Nyt siste påskedagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar