Registrer stats

tirsdag 29. april 2014

Fridag og jordmorbesøk

Det er så dielig å ha fri midt i uka, mens alle andre er på jobb! Spesielt når det er strålende sol, og flersifrede varmegrader! Da får det så være at jeg må jobbe helgen som kommer.

I dag har jeg vært hos jordmor. Jeg skulle egentlig neste tirsdag, men jeg flyttet timen fordi jeg var så bekymret for at jeg ikke kjente tydelig liv. I helgen har derimot det snudd helt! Nå kjenner jeg det kjempegodt. Så deilig! På lørdag da vi hadde lagt oss, sparket han så hardt at Mr. O også kjente det flere ganger! Jordmor bekreftet at alt var bra i dag. Symfysemålet er spot on, og hjertelyden er sterk og tydelig, så nå er skuldrene helt senket.

Fredag var jeg innom stoff og stil igjen, og der var det restesalg! I dag vasker jeg derfor maskin etter maskin med stoff. Litt greitt at jeg kjenner det er OK om det blir dårligere vær, for da kan jeg sy. Men for all del, jeg heier mer på sol altså!!

Nå har jeg laget coleslaw, og forberedt grillmaten, så da er det bare å vente på Mr. O. Jeg burde gjort tusen ting, som å jobbe i hagen, skifte dekk, vaske hus osv., men nei, ryggen er ikke helt topp, og sola steiker, så jeg skal faktisk bare sitte her...


...og nyte dette.

 
 
Ha en fin dag!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar