Registrer stats

tirsdag 15. april 2014

Skoshopping i Vilnius

Som nevnt tidligere er jeg over gjennomsnittlig glad i å shoppe. Det har vel også kommet opp at jeg har en forkjærlighet for sko, da spesielt sko med høy hæl. Selv om jeg alltid sier at nok er nok, og at denne gangen får jeg ikke lov til å gå amok, så gjør jeg som oftes det..



Vilnius var ingen unntak, og med hjem i kofferten kom fire par høyhælte sko. Til mitt forsvar hadde jeg på forhånd sagt at jeg trengte svarte pumps med moderat hæl, og det fikk jeg trossalt med meg hjem.

For å forsvare meg enda litt til, så kostet de latterlig lite. Tilsammen for alle ble det ca 600 kr, og da var det ene paret ganske mye dyrere enn resten.






Jeg er i allefall veldig fornøyd med kjøpene, selv om jeg ikke akkurat er imponert over meg selv da... Jeg må lære å begrense meg! Forhåpentligvis går det seg til automatisk i fremtiden. Det er min nåværende plan. Kjempeplan spør du meg! :)

Ps. Det ble 5 par sko med hjem - og sjekk ut desse fornuftige vårskoene da! De må i alle fall være innenfor!

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar