Registrer stats

mandag 7. april 2014

Jentetur til Vilnius

Da har jeg endelig landet på sofaen etter en fantastisk jentetur! Det har vært helt magisk.

Vi har vært litt på sightseeing, og en tur på spa.

 
 
Vi har drukket mye kjempegodt øl på et ølbryggeri. Alkoholfritt til meg, og alt mulig rart til resten. Vi snakker honningøl, mangoøl, varmt øl, og så videre. Det var en kjempekoselig plass, og innholdet i glasset falt virkelig i smak.

 
 
Ikke minst så har vi spist utrolig mye god mat!

 
 
Det har vært en fantastisk tur, og jeg er så glad for at jeg reiste. Vi har fastslått at fra nå av skal vi starte skikkelig klubb, og møte en gang per måned. Vi blir 12 "medlemmer", så det går perfekt opp med rullering. Det vil si at en gang i året får jeg 12 gjester, og må finne på noe lurt til de, og at 11 ganger i året kommer jeg til andre for en trivelig kveld. Flott initiativ av oss! Vi skal betale "klubbkontigent" som skal gå til en årlig jentetur. Wiii. Dette blir bra. 

På turen kjøpte jeg en trerangle til lille J. Vi har i ettermiddag vært i bursdagsbesøk til søsteren min, så da tok jeg den med meg. Den falt i smak, så jeg legger ved noen bilder av min strålende blide niese som leker med ranglen. Skjønning!!

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar