Registrer stats

onsdag 23. juli 2014

Helgas dåpskake

Til Jonsoksfeiringa i byggefeltet vårt laga eg som alltid gulrotkake. Eg tenker ofte at eg skal lage ei anna kake eg likar, eller eksprimentere med ei ny kake, men når det kjem til stykket lagar eg alltid gulrotkaka. Kvifor? Fordi den er så sabla god! Eg personleg har aldri fått ei bedre kake(kanskje med unntak av pavlova, men den kan jo ikkje leggast lokk på), så då gidd eg liksom ikkje lage ei anna. Putseleg skal eg det likevel, for det kan jo hende at det fins ei kake der ute som er enda bedre! Uansett, så var det ein nabo som smakte den, og syntes den var så god! Ho har nyleg fått ei lita jente, og ho spurte om eg hadde muligheit til å lage denne kaka til dåpen.


Ho hadde ingen spesielle ønsker, men ho hadde sett den eg lagde til niesa mi sin dåp, og likte den. Ho ville altså ha gulrotkake, kvitt lokk og rosa pynt, ellers fekk eg frie tøylar. Det er gøy!

Korleis du legg lokk på ei kake kan du forresten sjå her. Eg brukar å lage lokket av marshmallowfundant, men denne gangen brukte eg ein ferdig fundant som naboen som bestilte kaka hadde kjøpt til formålet. Ellers er all pynt laga av sukkerpasta.





Alle utstikkere som er brukt til å lage sko, figurer, babytopp og bokstaver er kjøpt på ebay. Søk på "cake dekorating equipment" og det dukkar opp mykje artig! For utstyr spesifikt til dåpskaker, søk på "Cake decorating christening" for eksempel.






 
 
Bården langs kanten er laga av perler, kjøpt på heilt vanleg daglegvarebutikk. Eg har sprøyta litt glasur, laga av piska eggekvite og melis - med rosa konditorfarge i, til å feste dei med. Alle rosa-nyansane er laga med same farge, berre ulik mengde. Den er frå Wilton, kjøpt på ebay, og du kan finne den her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar