Registrer stats

søndag 20. juli 2014

Heimesydd babyrede

Sleepyhead er eit produkt som veldig mange nybakte mødre ser ut til å skaffe seg for tida. Babycare skriver dette om sleepyhead:

Bruk den i sengen din og føl deg trygg på at barnet ligger beskyttet og trygt. Bruk den som innsats i sengen / vugge og gi barnet ditt ett koseligere og mer sikkert miljø, ta den med som en reisemadrass på ferie, bruk den som stelleunderlag eller la babyen ligge i den og leke. 

Det høyres jo fint og flott ut det, men prisen då! Den kostar jo 1200 kroner! Er det berre meg, eller er det mykje? Det tenkte eg i alle fall, før eg prøvde å sy ein. Kanskje er det likevel verdt det?

Som alltid var Lisa min inspirasjon, og du kan sjå her kor ho fant oppskrift og framgangsmåte. Eg kjøpte stoff og vatt på stoff og stil, og gjekk i gang med godt mot.

Her kjem heile prossessen min i bileter:

 
 
Guh, så lett - ikkje sant. Gjort på 1-2-3! Det var faktisk ikkje vanskeleg, og det var gjort på ein formiddag. Det som tok tid og var kronglete var det kantbådet, det som snora skal i gjennom. Det var ikkje bere-bere å få sydd det på fint, og det blei ein del ulydar medan eg holdt på. Eg huskar ikkje heilt kva eg betalte for stoff, vatt, tau og lignande, men det var langt under 1200 kroner! Sjølv om det var litt styr, vil eg anbefale å heller lage ein sjølv enn å kjøpe ein. Det er jo stas med heimelaga ting, og for ein mestringsfølelse! No blei eg heilt inspirert av meg sjølv her. Gledar meg til å ta fatt på eit nytt syprosjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar