Registrer stats

onsdag 18. juni 2014

Leker til Knøttet

Vi tok kanskje litt vel av da vi var i Spania, og kom hjem med mye leker til Knøttet! Det er en del billigere der, og de hadde så mye fint og "fornuftig"!


Min søster har kjøpt en del Lamaze-leker, og er veldig fornøyd med de. De er annerkjente og skal være med på å fremme læring og aktivitet. I Spania hadde de mange leker som minnet veldig om Lamze-lekene, så vi hamstret litt kan du si..

 
 
Prinsippet er at de skal stimulere med alle fargene, være gode å gripe, lage ulike lyder, ha ulike konsistenser og teksturer, og så videre.
     
 
Jeg synes de er så kule, og håper at Knøttet liker de også!




Jeg kjøpte også en badebok, med fine bilder og lyder. Niesen min er veldig glad i å bade, så jeg håper at Knøttet liker det også. Jeg skal gjøre mitt vertfall, med gøye leker og babybading :) Åå, jeg gleder meg sånn til han kommer! Tenk så gøy vi skal ha det.






Til sist kjøpte jeg en kul liten uglesak som lager et vanvittig bråk når man kniper på den, samt verdens søteste tussibamse. Som sagt - vi tok litt av! Nå skal jeg virkelig prøve å ikke kjøpe noe mer! 

     
 
Wii, sant det var mye fint!?! Gleder meg til å få alt på plass. Nå er det bare å vente i spenning på at Knøttet kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar