Registrer stats

tirsdag 3. juni 2014

Baby shower

På søndag hadde plutselig venninnegjengen planlagt baby shower for meg! Jeg hadde invitert to venninner (forloverene mine) på kaffi. Plutselig reiste de seg og sa at vi måtte gå. Vi gikk bort til søsteren min, og der stod en hel haug med jenter klare og ventet. Veldig kjekt!


De hadde laget mye god mat, og gode kaker, i tillegg til bleiekake og bleiekurv.

 

De disket også opp med et overveldende gavebord, så nå er det ikke mye knøttet mangler!


På tampen ble det en konkurranse, der jeg skulle tippe hvilket babybilde som tilhørte hvilken gjest - vanskelig! Jeg slet virkelig, og det viste seg at jeg syntes de fleste babyene lignet på min ene venninne, Ailin, som var der.


Det er så kjekt når vi samles alle sammen, selv om det blir litt lite snakk med hver enkelt. Vi maste og koste oss i 3 timer, før jeg måtte pakke sammen for å dra på nattevakt. Det var veldig koselig, og jeg er så takknemlig for at så mange ville komme!

TUSEN TAKK, fine, gode jenter! :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar