Registrer stats

mandag 3. mars 2014

Ny pute, kanskje til ammestol?

Vi er ferdige med å tegne vårt nye hus, og jeg har nå planlagt de fleste rommene i hodet mitt. Jeg har til og med begynt å innrede de.. Jeg vet at dette er i overkant ivrig av meg, for det er jo tross alt ganske lenge til vi skal begynne å bygge huset, men jeg klarer ikke å la være. Min søster sa så fint at det er bra å ha planlagt ting, og organisert det i hodet, så lenge det blir med det. Vel.. Som sagt, jeg prøver, og så langt har jeg klart å ikke kjøpe noen store ting. Litt knask, som lyslenker til barnerommet og noen puter her og der, har det likevel blitt.



Denne puten er så god og myk! Jeg ser for meg at den kan passe fint i en ammestol. Aller mest har jeg lyst på denne stolen. Dessverre koster den 12 000, så det er vel bare å innse allerede nå at det er uaktuelt..


Bilde fra bobedre.dk
Så da blir det nok noe helt annet. Typisk meg å ha tusen stiler og rote alt til, i stede for å holde på en stil...
Bilde fra liggestolen.dk
Jeg datt over denne på en av mine inspirasjonsdykk, og den synes jeg var litt stilig. Som sagt, noe helt annet, men kanskje ikke så dum likevel? Ser den for meg med et lammeskinn oppi, og så den nye puten min. Tror det kan bli fint, jeg.

 
 
Ps. Jeg hadde forresten bestemt meg for å bruke sprinkelsengen som jeg og min søster brukte, men nå fikk jeg mail fra barnashus, om at stokke sleepi mini er på tilbud! Den er jo så fin.. What to do?!? 

Pps. Årets første joggetur blir i kveld. Woop! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar