Registrer stats

lørdag 15. mars 2014

Dåpskake til gutt

Da har jeg akkurat landet på sofaen etter en lang, men veldig kjekk dag! Det er noe av det gøyeste jeg vet å putle på slik med mat og baking en hel dag. Det er riktig nok litt gøyere uten ryggverk, men likevel. I morgen skal niesen min døpes, og en av tingene jeg har gjort i dag, er altså å lage dåpskaken. Tidligere har jeg laget en dåpskake til sønnen til en venninne av meg. Den kommer det noen bilder av her.

Kaken er trekt med marshmallowfundant, og pynten er laget av sukkerpasta

Her finner du min forklaring på hvordan du legger lokk på kaker, dersom du vil prøve deg på det. 

Dårlig lys på kjøkkenet gjø dessverrer at fargene ser vel "gusjne" ut. Den er egentlig helt hvit, med lyseblå detaljer.
Oppskrift og (forhåpentligvis bedre) bilder av Jenny sin dåpskake kommer, så det blir mye kakeblogging fremover. 

God helg videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar