Registrer stats

mandag 31. mars 2014

Kosehelg med kulturelle innslag

Denne helgen har vært så kjekk! Det er så skjelden vi gjør noe "ekstra", og det har aldri skjedd før at vi har vært kulturelle to dager på rad! Det anbefales for øvrig virkelig!  Fredag var vi som sagt på teater for å se Ronja Røverdatter. Det var forsåvidt kjekt, men personlig liker jeg filmen myyye bedre. Det var feil musikk, folkene lignet ikke litt engang, og det ble litt sånn merkelig innimellom, men for all del - teater er gøy, og vi koste oss!



Lørdag kom og sola skuffet ikke! Formiddagen ble tilbragt ute i båt, og det var så deilig etter gammelt. Vi fisket og spiste plommer og oreokjeks i sola. Vi fikk dessverre ikke fisk, da. Vi tok båten ut til et sted som heter Skageneset, der er det kai og bord, så vi la til og fyrte i gang stormkjøkken.

       
 
Vi hadde med kakao, minimarshmallow, tomatsuppe og egg, så her var alt tenkt på, eller var det det? Vi hadde såklart glemt panne til å koke suppen i, så det ble utsatt til vi kom hjem igjen.. Litt nedtur, men, men.

På kvelden skulle jeg og Mr. O på showet til Marit Voldsæter, så vi reiste innover i 5-tiden. Da leverte vi S på veien, så fikk vi noen timer til utepils, billjard og middag før forestillingen begynte. Jeg strkoste meg, og håper det ikke blir så altfor lenge til neste gang! Må forresten anbefale burgere på Inside i Bergen. Nam, nam, nam! Det var helt fantastisk!


Håper alle har hatt en like fin helg som meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar