Registrer stats

mandag 10. februar 2014

Myrkdalen

I helgen var vi som sagt på fjellet på bursdagsfeiring. Det gikk over all forventning! Jeg og M stod på slalom hele lørdagen, som planlagt, og for et nydelig føre det var. Det var vindstille, nysnø, sol, og bare helt topp!


Jeg fortalte den lille gjengen som reiste at jeg var gravid, og de har virkelig prøvd å ta hensyn. Jeg skriver prøvd, for det er ikke så lett når man bor på et firmannsrom, og det tross alt er en tur for å feire bursdag og ha det kjekt! Litt forstyrrelser i søvnen ble det derfor, til tross for at de prøvde hardt å være stille etter leggetid. Heldigvis var det mer morsomt enn irriterende. De var vittige og prøvde virkelig hardt å være stille, men fikk det liksom overhode ikke til, stakkars!



Lørdag hadde vi bursdagsmiddag, og mekket langbord til 13 personer (tror jeg), i den lille «leiligheten». Kokkene, som gjorde en kjempeinnsats, var godt på en bris, så risen ble noe klissete, og gryteretten litt svidd. Det smakte forøvrig overraskende godt likevel, og det hele ble liksom med på å heve stemningen ytterligere. Etter middag ble vi på rommet og hadde vorspiel i mange timer før vi gikk på afterski på uteplassen. Der var det et svært morsomt klientell, som gav oss underholdning vi vil huske for resten av livet! For et danseshow de leverte! Musikken var også fantastisk, og det hele ble en veldig koselig kveld. Bursdagsbarnet har storkost seg på tur, og det har også den edrue gravide!
 

Jeg kjenner nå at jeg er sliten etter en lang helg, med mye aktivitet og moro kombinert med lite søvn. Samtidig merker jeg godt at energien begynner å stige igjen, og at jeg ikke er like trett som før. Jeg kunne aldri ha gjennomført en slik helg for noen uker siden! Dette, pluss at turen ble så gøy, gjør at jeg gleder meg mye til jentetur om noen måneder. Jeg vurderte seriøst ikke å bli med, siden jeg er gravid, men nå er jeg veldig glad for at jeg bestemte meg for å reise!


I dag blir forresten broren til Mr. O 18 år! Hipp, hipp, hurra! Så fyller Svogeren min, J, 25 år i morgen, og Mr. O 37 år på onsdag. Her er det med andre ord bare å henge i med mer bursdagsfeiring!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar