Registrer stats

mandag 17. februar 2014

Hvor ble helgen av?

Tiden går så fort. I hvertfall føler jeg at den gjør det. Denne helgen har jeg hatt arbeidshelg, noe som gjør at tiden virkelig bare flyr avgårde. Jeg jobbet seint fredag, seint lørdag og tidlig i går. Kjedelig, men sånn er det bare.


På fredag var det altså valentines day. I utgangspunktet er jeg ikke veldig fan av slike dager, men siden det er min unnskyldning til å en gang få en bukett eller lignende av Mr. O,  setter jeg likevel litt pris på dagen :) Jeg synes forøvrig at det må gå begge veier, og at det viktigste er at man gjør noe sammen, og setter litt ekstra stor pris på hverandre. Skriv noen ord på en lapp, og putt den i jakkelommen til den andre, lag en bedre frokost før du vekker din bedre halvdel, så kan den som ikke laget frokost stå for en bedre middag. Kanskje er det tid for levende lys og litt romantisk musikk?


Det er ikke så mye som skal til før stemningen er helt annerledes. For vår del er det bare å komme seg fra sofaen, til spisebordet. Da har vi ikke serier og filmer som distraherer oss, og vi kan sitte oppreist som voksne mennesker, og konversere over middag. Dette skjedde så klart ikke. Vi spiste pizza, i sofaen, mens vi så house of cards! Det måtte vi bare begynne på, og helledussen, det er så bra! Mannen hadde kjøpt blomster, og likevel beklaget han at det bare ble en billig variant. Det bryr ikke jeg meg om! Aller best var det å komme hjem til hjemmelaget pizza etter en kveldsvakt på Haukeland :)
Til han plukket jeg med meg tidenes kuleste kaktuser forrige uke, da jeg og søsteren min var på shopping.


"The flower of love" - I love them! Han kan ha de på kontoret, eller vi kan ha de i vinduet på do. Eller et annet sted, hvis han mot formodning har fundert på dette :)

     

Jeg skrev forresten forrige uke at det var uken der jeg skulle ta fatt på utejogging igjen. Akkurat det skjedde ikke. Til mitt forvar, så snødde, sluddet, haglet, høljereinet, og blåst MYE den uken! Jeg som trodde at våren var litt i anmarsj.. Jeg prøver meg igjen, og sier at denne uke, da skal jeg virkelig begynne. Kanskje jeg til og med klarer å lure med meg søsteren, min..?



Vel overstått helg, vertfall!


1 kommentar: