Registrer stats

tirsdag 18. februar 2014

Endelig litt sol

Det er så deilig å våkne til en solfylt dag! Jeg elsker at det begynner å bli lysere om morgenen, og kjenner at energinivået stiger og at vårfølelsen kommer snikende! Nå håper jeg at vi er ferdig med frost og minusgrader for en tid, altså!



Det eneste minuset jeg kan komme på med solen, er at du ser hvor mye støv det er inne, og ikke minst de skitne vinduene! Til mitt forsvar så har forrige huseier malt huset med malingsprøyte, og grist ganske mye på rutene! Ikke at jeg kan legge all skyld på det da, jeg har tross alt ikke vasket de siden sensommeren i fjor. *kremt*


 
Jeg gleder meg sånn til vi skal bygge nytt hus frempå kanten der. Det må jo bare bli bra. Vi skal ha store vinduer helt i taket. Sukk. Jeg drømmer meg helt vekk. For å unngå slike skitne ruter som jeg ser på nå, skal vi invester i selv-vaskende vindu. Sikkert kjempedyrt, men i løpet av et liv, der du aldri trenger å vaske de, så må det jo være verdt det, eller?


Det stilige "think pink" bilde fikk jeg av min søster til jul. De solgte de i forbindelse med rosa-måneden, så i tillegg til å være stilig, gikk inntektene til en god sak. Vinn, vinn!

Håper dere nyter en solfylt dag, dere også! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar