Registrer stats

søndag 9. februar 2014

Helg og bursdagshilsen

I dag har min beste venninne, og forlover, bursdag! Hun blir 26 år, og i den anledning er vi på fjellet og koser oss! Dette innlegget er laget på forhånd, slik at jeg kan publisere, og ønske gratulerer med dagen mens vi er her :)


Planen er at vi skal spille spill, stå slalom, spise bursdagsmiddag, mase, og så klart drikke. Ikke jeg da selvfølgelig. Heldigvis er min andre bestevenninne også med, og hun er stor slalomfan. Hun har derfor tenkt å ta det litt rolig, og henge litt med den kjedelige gravide, slik at hun er opplagt til å tilbrine dagen i skibakken. Det er vertfall planen, så får vi se da. Hadde det vert meg, hadde nok vin og moro til langt på natt fristet mer, men...









Bursdagsbarnet, I, og jeg går langt tilbake, faktisk helt tilbake til min start. Min mamma og hennes mamma var venninner da de var små, og går i klubb sammen i dag. Min søster og hennes søster er bestevenninner, og slik gikk det også med meg og I. Vi har gått sammen i barnehage, på barneskolen og på ungdomsskolen. Så har vennskapet bare blitt sterkere og bedre med årene, heldigvis!








Vi har snakket flere ganger om hvor tilfeldig vennskapet vårt er, og om vi tror vi hadde vert venninner om ikke det hadde vært for at vi «ble plassert» sammen fra barndommen av. Begge er vel enig om at det hadde vi nok ikke. Vi er veldig forskjellige, og har egentlig ganske ulike interesser. Likevel er vi så innmari like, og går så godt sammen. Det er så rart og tenke på, at det sikkert fins mange mennesker i nærmiljøet som kunne vært kjempenære venner av deg, men som tilfeldighetene ikke har tillat deg å bli kjent med.


Jeg ville vertfall benytte anledningen til å ønske verdens beste jente gratulerer med dagen! Du er helt fantastisk, og jeg setter så utrolig stor pris på deg!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar