Registrer stats

tirsdag 10. mars 2015

Takkekort etter bryllaupet

Då eg skulle lage takkekort leita eg ganske mykje rundt på nett før eg valgte leverandør. Eg hadde ikkje sett for meg noko på førehand, men etterkvart som eg søkte og leita innsåg eg kva eg ikkje ønska. Eg ville ha noko enkelt, men fint, som representerte oss. Eg ville ha noko som fekk fram gleden og sommarstemninga me opplevde den dagen. Valget falt til slutt på optimalprint, fordi her kunne eg lage korta akkurat som eg ville. Dei hadde mange malar eg kunne velge mellom, og det var lett å laste opp og flytte rundt på bileter. Prisen var heller ikkje stiv. Dei leverte raskt og takkekorta er i god kvalitet.
 

Som nevnt tidligere hadde me enromt mange fine bileter etter bryllaupet vårt! Det var så vanskelig å velge ut berre eit fåtal å bruke i takkekorta, så til slutt endte me faktisk opp med å bestille to takkekort!!

Det som me bestilte flest av -125 stykk for å vere nøyaktig, var meir romantisk og "fint" enn det andre. Der takka me for gåva me fekk og det vart, naturleg nok, levert til alle me hadde fått gåve av.
 
 

Det andre takkekortet bestilte me 30 eksemplar av. Her valgte me litt meir "spøkefulle" bilete, og i teksten takka me for hjelpa me fekk i anledning vårt bryllaup.


Begge takkekorta hadde det øvste bilete, der me set på brua, på framsida. Eg er kjempefornøyd med takkekorta, og kan absolutt anbefale optimalprint vidare til andre. Me betalte forresten 2200,- for 155 takkekort, med konvoluttar og frakt, noko som tilsvarar omlag 15 kr per takkekort. Heilt OK pris, spør du meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar