Registrer stats

onsdag 25. mars 2015

Drøymer meg vekk

Me er invitert i bryllaup til eit vennepar i september. Dei skal ha eit vintage-inspirert bryllaup, og det høyres så utruleg fantastisk ut. Bryllaupet skal vere i Romania, og når bruda fortel om detaljane får eg heilt frysningar.


Me fekk invitasjonane for ei stund sidan, og dei er så fine! Eg set å gledar meg til å reisa, samstundes som eg mimrar tilbake til mitt eige bryllaup. Det er så kjekt å planlegge bryllaup, og ikkje minst å gifte seg! Årh - eg vil gjere det ein gang til!! Med same mannen vel og merke! ♥


Bruda er ei fantastisk jente, med ein enorm stilsans! Ho har eit godt auge for detaljar, så eg er heilt sikker på at dette vert eit heilt nydeleg bryllaup!

 
 
Billettane er i boks, og eg ser verkeleg fram til dette! Ååå - det vert så kjekt! 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar