Registrer stats

torsdag 8. mai 2014

Nesting

I går kveld fikk vi på plass kommoden, og nesten opp stellebordet på badet. Mr. O manglet noen ektremt lange skruer, som kan holde mye vekt oppe. Det kom ingen med i pakken. Jeg håper han får det opp snart, slik at jeg kan putle mer, for dette var gøy! Jeg har så vidt begynt å lage det klart i gangen. Huset vårt er gammelt og upraktisk, så det er ikke plass på noen av toalettene til kommode, eller stort stellebord. I tillegg er det veldig kaldt her om vinteren. Vi har derfor valgt å lage til hovedstelleområdet ute i gangen, under varmevifta. Jeg har hatt noen idèer som skulle gjøre det koseligere enn det høres ut i utgangspunktet, og jeg tror jeg nærmer meg noe.


Jeg har lyst å male gangen hvit også, men vi får se hva tiden strekker til.

I dag skulle jeg egentlig bort å være med L&J, og sy videre. I stede har dagen gått med til å pakke opp ting vi har kjøpt, og få oversikt over hva vi har, samt sortert etter størrelse, og bruksområde, i kommoden.

Nå begynner jeg å innse at det har blitt mange ting, selv om jeg ikke helt har merket det siden jeg har kjøpt en ting her, og en ting der.

Jeg tenkte å bruke resten av tiden før jeg må på jobb, til å sette opp en liste over det jeg har, og det jeg mangler.

Tenkt at JEG synes dette er gøy?! Best å handle mens jernet er varmt, plutselig er jeg tilbake til "normalen" og synes rydding er kjeeedelig :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar