Registrer stats

fredag 9. mai 2014

Gravid uke 24

Nok en uke går mot slutten, og for en deilig uke det har vært! Jeg har virkelig nytt fridagene mine, i stede for å gjøre alle fornuftige ting jeg burde.I dag skal jeg på sommerfest med jobben, noe jeg virkelig gleder meg til! Festkomiteen har stått på, og disket opp med grillmat, quiz og andre festligheter, så dette tror jeg blir bra. I tillegg kommer S på besøk igjen denne helgen. Jeg tipper han og Mr. O bruker hele kvelden på Minecraft.. Typisk gutter. Det er vel bare å bli vant til. Kanskje jeg må lære meg noen slike spill etterhvert..?

 Den siste uken har knøttet blitt tydelig sterkere, eventuelt større. Det er mye tydeligere bevegelsser nå, og jeg pleier å kjenne han flere ganger om dagen. Kanskje ikke så rart, for i følge babyverden, har han blitt 29 cm og 650 g! De skriver også at det på ingen måte er stille i livmoren, tvert i mot er det ganske bråkete for babyen. De hører både pusten til mor, hovedpulsåren og fordøyelsesystemet fra innsiden, og stemmer utenfra. Godt er det da, visst ikke hadde de vel blitt enda mer forskrekket og redd når de kom ut..

 
 
Den største nyheten denne uken må jo være at vi er enige om to navn! Hvem hadde trodd det. Så nå er det bare å vente til han kommer ut, og se hvilket som passer best, og føles riktig.

Som dere ser, har jeg så vidt begynt å pynte trappa til 17. mai også. Nå mangler jeg "bare" de hvite og de røde blomstrene..

God helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar