Registrer stats

fredag 16. mai 2014

Gravid uke 25

Tenk at det er 17. mai i morgen! Det er helt sprøtt at vi allerede er over halvferdig med mai. Jeg hadde egentlig tenkt å invitere noen venner til middag i kveld, men ombestemte meg heldigvis tidligere i uken. Jeg er ganske sliten i kropp og sinn, og det blir en lang dag i morgen, så nå ser jeg virkelig frem til en kveld i sofaen med Mr. O. Før hvilekvelden inntrer har jeg derimot noen prosjekter på gang, som jeg håper å få fullført..




Jeg prøver å finne et antrekk til i morgen. Ikke så lett, når alt en har er litt stramt, og dermed ser litt rart ut på..

Samtidig rydder jeg i det totalt uoversiktlige hjørneskapet, mens jeg klorer de siste uvaskede, ekle orkidepottene. 


Etterpå skal jeg kjøpe plenklipper og sandkasse til velforeningen, og jobbe litt på lekeplassen. Det har vært fellesdugnad hele uken, men jeg har jobbet natt, og rett og slett ikke hatt noe energi til overs, så jeg får ta en liten økt nå. Dersom det er tid etter alt dette, noe jeg tviler på, så skal jeg teste ut noe nytt med neglelakk!


Som alltid har jeg også lest meg opp på babyverden denne uken, og de meddeler at knøttet nå er 30 cm langt og 800g. De skriver også at det allerede nå begynner å bli liten plass i livmoren. Tenk hvor trangt det kommer til å bli da.. De avslutter med at fosteret nå er en velproporsjonert liten minibaby, og det høres jo veldig koselig ut da!

Denne uken har jeg for alvor begynt å kjenne på svangerskapskløe. Spesielt i høyre håndflate er det helt ekstremt! Jeg klør meg i hjel. I følge Mr. O, har jeg fått enda ett nytt symptom. Han mener jeg er så innmari keitete for tiden. Jeg må vel kanskje si meg enig, i og med at jeg kikker ned på hendene mine nå når jeg skriver, og ser flere kutt og ett stygt brannsår. Jaja, får bare håpe det ikke skal vare hele svagerskapet ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar