Registrer stats

onsdag 7. mai 2014

Dagens syprosjekt!

I dag har jeg vært hos Lisa og Jenny hele dagen. Jeg har fått kost og lekt lenge med skjønningen, samtidig som jeg har fått sydd mye! Jeg har dilla! Både på Jenny og sying.

 
 
Dagen resulterte i en bukse, en smekke og en lue. Stoffet er fra stoff og stil.
 
Buksen har jeg sydd etter mønsterbloggen til speiltvillingene.

Luen sitt mønster er laget av Gynther, og utgitt i hennes bok "Sy til barnene 0-4 år".

Smekken laget jeg av et møsnter min søster hadde liggende, men du kan for eksempel bruke dette. Der er smekken firkantet nede, men det er bare å klippe den til spissere, dersom du ønsker det.

Det var virkelig gjort i en fei. På 1-2-3 fikk knøttet et helt antrekk! I mellomtiden får det bo på speilbamsen..

      
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar