Registrer stats

mandag 9. februar 2015

Feiring ei heil veke til endes

Denne veka skal det feirast både morsdag (litt på etterskudd pga sjukdom), bursdag til bestevenninna mi, svogeren min, og Mr. O! Det betyr at det blir mykje familiebesøk, kake x 3, og presangar av ymse slag. Veldig kjekt, og litt travelt!

I tillegg skal eg til tannlegen, E på 5 månederskontroll (med vaksinering - kvir meg!), E på gruppesamling hjå fysioterapaut og sist men ikkje minst, så skal huset gjerast klart, og fyllast med gjestar fra inn- og utland til helga! Det skal altså verte ei meget innhaldsrik veke! 

To gode vener <3
Har eg forresten nevnt at me arva ein "barnevond" katt for mange år sidan? Eg har vore så bekymra for korleis det skulle gå med Eirik! Som de ser, så lovar det godt enn så lenge!

Ha ein fin mandag! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar