Registrer stats

torsdag 9. april 2015

Sportsvogn

Eg har tidligare skrevet om vogna vår her. Eg har vore kjempenøgd med bag-delen som me brukte det første halve året. Bagen er stor, så eg har hatt god plass til vognpose, samt ekstra plass nede med føtene hans til å oppbevare ting (ekstra klær, babycall, lommebok, leikar osb.). Me brukar framleis bagen til seng når me er på overnatting rundt om, men eg trur me må slutte med det no, for no begynner Eirik å strekke seg etter kanten og prøver å sette seg opp...


I heile mars har me brukt sportsdelen på vogna og Eirik elskar det! Han syns det er så kjekt å få sitte skikkelig oppreist og sjå seg rundt. Det er veldig lett å ta ryggen opp, og å legge den ned igjen. Han søv like godt i sportsdelen som i bagen. Det eineste minuset er at eg har mista den plassen nederst i bagen til oppbevaring. Det er jo på ingen måte eit problem eigentleg, for eg har jo stort sett med meg stelleveska, men eg har no likevel tatt meg i å savne det eit par gongar..

Eg er i alle fall ekstremt nøgd med vogna, både bag- og sportsdelen! Veldig glad for at me gjekk for den! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar