Registrer stats

onsdag 10. desember 2014

Dei første hundre

  
❤ Først var eg usikker, ja heilt uviten,
og du vesle ven, var så pitteliten!
Etterkvart som tida gjekk vart me kjente,
og uant kjærleik i meg du tente ❤ 


 ❤ Du er alltid god, skjønn og snill,
men lar meg vete kva du vil!
Eg elskar å holde deg - sjå på deg sove,
klemme, lukte, og susse deg på håve ❤ 

 

 ❤ Definitivt B-menneske, som far og mor,
men når du først våknar - blidaste guten på jord! 
Du gjer meg den beste starten på dagen,
og avsluttar endå, stundom på magen ❤ 
  

  ❤ Tenk at hundre dagar alt har gått,
kvar av dei så lukkeleg - for at me akkurat deg har fått! 
Eg elsker deg av heile mitt hjarta,
og gler meg så til fortsettelsen, på det livet me har starta ❤  



 

3 kommentarer:

  1. Åh! Kor flink du e å skriva❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Har jo verdas beste inspirasjonskilde og då ;) Ps. trur du ikkje eg har laga karamellkonfekt! I blame you! :p

      Slett