Registrer stats

tirsdag 14. oktober 2014

Eirik 6 veker



I går var altså Eirik 6 veker gammal, og i dag har me vore på 6-ukerskontroll. Han vog 5190 g, noko som betyr at han legg på seg rikelig (litt over gjennomsnitt, men han føl sin kurve perfekt). Han fekk vaksine for rotavirus, som er eit magevirus. Denne fekk han oralt, og sjølv om det var tydelig at det ikkje var heilt knall godtok han det heilt fint. Me fekk beskjed om at han kunne få litt kortvarig mageknip utover kvelden, hvilket han gjorde til de grader. Det varte heldigvis berre rundt ein time, men herre min kor han grylte. Stakkars liten. Barnelegen såg også til han på kontrollen, og alt stod bra til.
Ellers er det nesten litt vondt kor fort han veks og endrar seg. Sjølv om det er veldig kjekt at han er meir våken og motorisk med, så føler eg nesten allerede at han ikkje er heilt baby lengre. Me merkar stor forskjell berre sidan før helga! Han smilar meir og meir, og føl ting bedre og bedre med blikket. Han visar no tydeleg interesse når me les i boka hans. Det er stor stas!


Etter kontrollen reiste me til Åsane på elleville dagar. Eirik sov som ein stein i vogna si i fleire timar, så eg handla mykje meir enn planlagt sidan alt gjekk så fint! Endelig har eg fått meg bukser og gensere som passar! Det er litt irriterende å bruke pengar på klær, sidan eg ikkje har tenkt å bli verande i denne størrelsen så lenge, men ein føler seg jo meir vell i klær som passar. Det hjelper jo også på med 50-70 % salg! På salget fekk eg òg hukka med meg brune skolettar og skinnhanskar, så no matchar eg barnevogna ;)


 Eg har og hamstra regnklær og ull til Eirik, så no har han sikkert nok til han er 2 år (!!). Litt voldsomt - I know, men helldussen kor billig det var! EG ELSKAR SALG! <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar