Registrer stats

fredag 26. september 2014

Urtehage

I sommar fekk eg meg ein mini-urtehage! Det er stor stas å ha! Eg kjøpte ei komodeskuff på IKEA i billigkroken, til under 100-lappen. Deretter laga me hol i bunn for drenering, la over nokre aviser og kjørte på med jord. Så planta eg 9 sortar urter; Peppermynte, Basilikum, Oregano, Kviløk, Salvie, Sitronmynte, Sitronmelisse, Grasløk og Timian.


Dette gjekk strålande heilt til dette evinnelige regnet kom tilbake til oss. Skuffa er jo ei inneskuff, og ikkje akkurat lagd for vestlandsterrassar. Resultater er at skuffa har ramla i fra kvarandre, men at urtene har det bra! Så no må eg finne ein ny plan for dei..


Det kan i alefall varmt anbefalast å ha ein urtehage. No som eg har tatt tak på kjøkkenet og berre lagar mat heilt i frå grunnen av, kjem dei jaggu godt med. Eg er dagleg ute på terrassen og plukkar med meg friske, godtluktande, gode urter! Gøy!



Urtene er sjølvsagt handla hjå Blomsterverkstaden.

 

Tips: Dersom du plantar heile kvitløksfedd, så veks det opp kvitløksgras, akkurat som grasløk. Du kan hakke det opp og ha det i supper/salater/gryter osv. 








 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar