Registrer stats

torsdag 18. september 2014

Eye-Fi

... er noko nytt og spanande som eg fekk til bursdagen av Mr. O. Eg hadde snakka om å kjøpe smart camera, evt ønske meg det til bursdagen, men eg konkluderte med at eg ikkje ville det. Eit smart camera er forresten eit kamera som har WiFi, og som dermed kan laste bileter direkte på nett.  Enkel og kjapp tilgang til Facebook og blogg med andre ord - veldig praktisk og gøy :) Grunnen til at eg bestemte meg for å droppe det er at mobilen min, HTC one, tar veldig gode bilder, så eg klarer meg med det til vanlig. I tillegg har eg eit speilreflekskamera, Nikon D3000, som eg er veldig fornøyd med! Det brukar eg alltid dersom eg skal ta litt planlagte/finare bilete, og slik hadde det nok framleis blitt dersom eg hadde kjøpt eit smart camera. Du får såklart smart camera som tar mykje bedre bilete enn mobilen, men då kostar det plutselig veldig mykje meir!

      
 
Mr. O likar gadgets, og fant ut at det fantes noko gøy, som kanskje passa midt i blinken til meg - eit WiFi-minnekort til speilreflekskamera mitt! Eye-Fi-kortet settes rett i PC-en, så kan du innstallere programvara som ligg lagra på minnekortet. Dersom du treng meir hjelp, finn du det her. På baksida av plastbeholderen minnekortet kjem i, står det ein kode. Den brukar du til å altivere kortet på mobilen din (og padden, og så videre). Eye-Fi har ein eigen App som du kan laste ned i Play-butikken. Du skriv så inn koden og er i gang. Når du setter minnekortet i kamerat og tar bilder etter at du har installert EYE-FI på PC og mobil, vil bildene automatisk bli lasta opp på PC/mobil. FANTASTISK, i alle fall i teorien..

          
 
Som du ser frå mine screenshot, har eg fått ein app som heiter Eye-Fi på menyen min, samt eit orange WiFi-tegn oppe i venstre hjørne. Bildene eg tok med kamera lasta seg kjapt inn på mobilen, og eg fekk tilgang til dei frå det vanlige galleriet umiddelbart. Eg var kjempefornøyd!
Dessverre var fortsettelsen litt dårlegare. Bildene hadde ikkje lasta seg opp på PC-en. Når eg les testar på Eye-Fi, ser eg at kamera må stå på i lang tid, helst i nærheten av PC-en for at bileta skal laste seg opp der. Den fantastiske teknologien treng med andre ord litt meir arbeid for å få opp farten litt! 

Alt i alt er eg uansett veldig fornøyd. Det virkar superbra på mobilen, og det er faktisk det viktigste. Så vanskelig er det ikkje å sette minnekortet i PC-en og overføre bileta!

Tusen takk Mr. O :)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar