Registrer stats

mandag 18. januar 2016

Back in need!

Det var lenge siden det! Når ein først ramla av, så er det så vanvittig vanskelig å begynne på igjen. Til jul lagde eg fotobok fra det første året til Eirik, og det var så flott å ha blogginnleggene å sjå tilbake på! Der hadde eg oversikt over kortid han gjorde ditt&datt og kor i utviklingen han var for kvar måned. No som me bygger hus, er eg ofte inne på søstra mi sin blogg, då slepp eg å heile tida spørre ho kva dei gjorde med ting&tang. Det er så greit! Eg har derfor tenkt mykje på å begynne å blogge igjen. Med husbygging har eg mykje å skrive om framover, og eg treng desperat litt hjelp, så "here I am" :)

Me er godt i gang med byggingen, og tusen valg er tatt. Likevel gjenstår det et hav av valg, og hjernen min koker over! OVERBOIL!!

Eg heldt no på å sjå på spisestuestoler, og hadde egentlig bestemt meg for å gå for litt farger! Det kan fort bli veldig kvitt og upersonlig, men desse stolene ville nok ha blitt ein veldig gøy kontrast!

RANA fra Furniturebox











No datt eg imidlertid over desse på JYSK..




Her ligg det tre anmeldelser, og alle er strålande. Det trekkes fram god sittekomfort og fint design! Eg finn ingen vurdering av RANA. Tenk om dei er knallharde og dårlige å sitte på!? KLARUP har jo polstra sete.. Imidlertid så er dei jo einsfarga, og litt kjedelige.. Dei kvite trur eg blir for lyse mot kvite vegger og høyglans spisebord, men dei svarte kunne jo ha gått...? RANA blir kanskje rare mot høyglansbord, forresten? Måtte eg då hatt eikebein på spisebordet?! #ALTFORMANGEVALG

Eventuelt går det an å gå for denne varianten av KLARUP, for å bryte litt opp det einsfarga...



Dette blir ikkje lett! Hjelp mottas med takk! Nokon som tilfeldigvis har prøvd ein RANA-stol, kanskje?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar