Registrer stats

torsdag 27. november 2014

Jula nærmar seg med stormskritt

... så her kjem ei lita ønskeliste frå familien Hella Skiftesvik, for dei som måtte sjå nytte i det :)

Eirik ønsker seg for det meste leikar. Dersom nokon ønsker å kjøpe klær til han så er det frå størrelse 68 som er aktuelt. Me trur dette byggetårnet kan vere artig å ha om nokre månader, og dette lekedyret såg jo veldig kjekt ut!

Zolo Boa Ringleke med lyd 6M+
Kushies.no
Zolo Fuzzi Lovebug sansestimuli lekedyr med lyd 0M+
Kushies.no
    

Eirik på bading :)



No har me jo gått på bading med Eirik nokre gongar, og det ser ut som han synes det er veldig kjekt! Difor tenkte me at ei permanent babebleie kunne vere noko også :) Då er det av typen 6-11 Kg som er aktuelt.







Ellers ønsker mor og far seg litt praktiske ting i år. Det meste er plukka ut av meg, men er trur Mr. O kan få glede av nokre av tinga også!

Me samlar på Kosta Boda glas av typen "Chateau". Me har fått ein god del vinglas, men me manglar mykje enda. Mellom anna treng me desse whiskeyglasa, og desse vannglasa.

Eg har alltid lyst på nye kokebøker, og no står desse høgast på ønskelista:

Latterlig enkelt, latterlig godt
Bilete er henta her, og der kan du og kjøpe boka :)
90 retter til Ingrid Espelid Hovig
Bilete er henta her, og der kan du og kjøpe boka :)




















Med nye oppskrifter kjem ofte behovet for nytt kjøkkenutstyr, og det som er mest savna i heimen no for tida er pastamaskin og iskrembolle til Kitchen-aiden.

Eg har kjøpt eit par julepakkar, men det gjenstår mange enda! Eg tenker å hyve meg rundt ein dag neste veke, så forhåpentligvis kjem eg eit stykke lengre på veg då. Det viser seg at det er ikkje like effektivt med julehandling med baby. Misforstå meg rett, for til no har Eirik sovet fint i vogna på alle shoppingturane, men det frister liksom ikkje å gå rundt i mange timer med han - det er mykje kjekkare å vere heime og leke og kose! Difor vert det litt sånn kjapt og gale når me er innover på shopping, men me skal nok få handla ferdig julepakkane til slutt likevel :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar