Registrer stats

tirsdag 22. mars 2016

Et mysterium

Eg kan ikkje fatte og begripe korleis folk i fullt arbeid, med barn, klarer å bygge hus! Det er jo så mange møter, synfaringer, avgjøresler som skal taes og ting som må gjerast heile tida. Eg syns me til stadighet er på møter, enter det er kjøkkenplanlegging, gjennomgang med elektrikker, eller med malere. Flaks for oss at eg jobber 50 % natt - i teorien. No har det vore galskap på jobb, så eg har vel strengt talt jobba 150 % i februar, men likevel. Eg har i allefall litt tid innimellom på dagtid til å gjere slike ting, for det er jo ikkje slik at dei har åpent til Mr. O er ferdig på jobb for eksempel.


Jaja, no begynner detaljene å falle på plass, så eg rekner med at det minkar på møter og styr framover. Eg trur me har tatt alle avgjørelsane som skal takast, så no gjennstår det berre å vente på at malarane skal verte ferdig, slik at me får lagt gulv. Når det er gjort er det berre listing, montering av kjøkken/baderom/garderobe, og utvask som gjennstår! Helledussen! :)

2 veldig slitne folk etter ein heil dag med farting og bestemmelser, og ein litt mindre sliten som velger ut farge til rommet sitt heilt sjølv =)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar